Ako sa dá privolať pomoc pri neočakávanej poruche?
V Slovenskej republike:
Mimo pracovnej doby alebo počas víkendov a sviatkov zavolajte bezplatnú centrálu „ŠKODA Assistance“ na telefónne číslo:
0800 11 9455
Na túto centrálu volajte samozrejme aj v prípade akýchkoľvek problémov pri spojení s najbližším autorizovaným servisom ŠKODA. Centrála „ŠKODA Assistance“ je Vám k dispozícii 24 hodín denne, 365 dní v roku a kedykoľvek Vám sprostredkuje potrebnú pomoc.
Pri privolaní pomoci majte u seba „Servisnú knižku“ príslušného vozidla. Telefonicky je treba poskytnúť nasledujúce údaje:
- meno a adresu majiteľa vozidla (prípadne vodiča)
- EVČ a farbu vozidla
- typ a výrobné číslo vozidla
- stručný opis poruchy
- presné určenie miesta odstaveného vozidla
V zahraničí:
Obráťte sa na najbližší miestny autorizovaný servis ŠKODA. Počas víkendov, sviatkov alebo kedykoľvek v prípade jazykových problémov volajte centrálu „ŠKODA Assistance“ v Slovenskej republike na číslo:
+421 2 4920 5951
Pracovníci centrály Vám sprostredkujú potrebnú pomoc a ochotne Vám pomôžu vyriešiť Vašu nepríjemnú situáciu.
Sú všetky tieto služby naozaj bezplatne poskytované počas celej životnosti vozidla?
Áno, za predpokladu, že budete plniť podmienky starostlivosti o vozidlo, uvedené v „Servisnej knižke“ Vášho vozidla. Znamená to predovšetkým dodržanie intervalov servisných prehliadok a vykonanie všetkých záručných a pozáručných opráv vo Vami zvolenom autorizovanom servise ŠKODA. Pri servisných prehliadkach sa použijú výhradne ŠKODA Originálne dielce, a výrobcom predpísané prevádzkové náplne dodané autorizovaným servisným partnerom ŠKODA vykonávajúcim servisnú prehliadku. Uskutočnenie pravidelnej „Servisnej prehliadky“ a prípadných odporučených opráv Vám autorizovaný servis Škoda potvrdí v „Servisnej knižke“. Tým sa Vám garancia mobility automaticky predlžuje vždy do najbližšej Servisnej prehliadky. Dôležitým podkladom k preukázaniu oprávnenia na tieto služby je preto „Servisná knižka“ príslušného vozidla, ktorú noste v každom prípade použitia vozidla vždy so sebou. V prípade jej straty sa obráťte na Váš autorizovaný servis ŠKODA, ktorý potom zabezpečí vystavenie duplikátu.
Vážený zákazník, prajeme Vám mnoho šťastných kilometrov s vozidlom ŠKODA a veríme, že tieto služby budete musieť využívať naozaj iba výnimočne.
Čo robiť v prípade dopravnej nehody v tuzemsku?
Centrálu ŠKODA Assistance môžete volať aj v prípade nepojazdnosti vozidla z dôvodu havárie, alebo iných vonkajších vplyvov (vyššia moc, vandalské poškodenie, vykradnutie a pod.). Pracovníci centrály Vám v tejto nepríjemnej situácii poradia ako ďalej postupovať a sprostredkujú Vám Vami požadované služby, napríklad odťah havarovaného vozidla do autorizovaného servisu ŠKODA, zaistenie náhradnej dopravy pre posádku vozidla, zapožičanie náhradného vozidla, prenocovanie v hoteli pre posádku vozidla a pod. Poskytnuté služby, ktoré nie sú kryté poistením Vášho vozidla, budú z Vašej strany hradené.
Opravy havarovaných vozidiel smerujte do autorizovaných servisov ŠKODA, ktoré sú schopné zaistiť opravu na najvyššej technickej úrovni za použitia ŠKODA Originálnych dielcov a využitia najmodernejšej schválenej opravárenskej a diagnostickej techniky. Pracovníci autorizovaných servisov Škoda Vám tiež ochotne pomôžu pri vybavovaní náležitostí opravy Vášho vozidla s Vašou poisťovňou.
Vážený zákazník, prajeme Vám mnoho šťastných kilometrov s vozidlom ŠKODA a veríme, že tieto služby budete musieť využívať naozaj iba výnimočne.
Vysoká technická úroveň a kvalita vozidiel ŠKODA je toho zárukou.