ŠKODA Assistance volajte v prípade nepojazdnosti vozidla z dôvodu havárie, alebo iných vonkajších vplyvov. Pracovníci centrály vám poradia ako ďalej a sprostredkujú vami požadované služby, ako je odťah havarovaného vozidla do autorizovaného servisu ŠKODA, zaistenie náhradnej dopravy a zapožičianie náhradného vozidla pre posádku, či prenocovanie v hoteli a pod.
Poskytnuté služby, ktoré nie sú kryté poistením vášho vozidla, budú z vašej strany samozrejme hradené.
Opravy havarovaných vozidiel smerujte do autorizovaných servisov ŠKODA, napríklad aj k nám do AutoBors. Naši pracovníci vám tiež ochotne pomôžu pri vybavovaní náležitostí opravy vozidla s vašou poisťovňou.
Pomoc pri neočakávanej poruche v Slovenskej republike
Ak vznikne porucha na vozidle počas bežnej pracovnej doby od 7 do 16 hodiny, je potrebné zavolať pokiaľ možno priamo do najbližšieho autorizovaného servisu ŠKODA. Kontakt na najbližší autorizovaný servis ŠKODA poskytne centrála ŠKODA Assistance.
Mimo pracovnej doby alebo počas víkendov a sviatkov zavolajte bezplatnú centrálu ŠKODA Assistance na telefónne číslo: 0800 124 125
Centrála je k dispozícii 24 hodín denne, 365 dní v roku a kedykoľvek sprostredkuje potrebnú pomoc.
Pri privolaní pomoci musíte mať pri sebe „Servisnú knižku“ alebo OEV príslušného vozidla.
Telefonicky je nutné poskytnúť údaje:
- meno a adresu majiteľa vozidla (prípadne vodiča) EVČ a farbu vozidla
- typ a výrobné číslo (VIN) vozidla
- stručný opis poruchy
- presné určenie miesta odstaveného vozidla
Pomoc pri neočakávanej poruche v zahraničí
Obráťte sa na najbližší miestny autorizovaný servis ŠKODA a počas víkendov, sviatkov alebo kedykoľvek v prípade jazykových problémov volajte centrálu „ŠKODA Assistance“ v Slovenskej republike na číslo: +421 2 43 29 15 47
Garancia mobility doživotne
Pri dodržiavaní intervalov servisných prehliadok a vykonaní všetkých záručných a pozáručných opráv využívate služby ŠKODA Assistance zdarma. Uskutočnenie pravidelnej servisnej prehliadky a prípadných odporučených opráv vám bude zaznamenaný a potvrdený v Servisnej knižke, alebo v Digitálnom servisnom pláne. Týmto sa garancia mobility automaticky predlžuje vždy do najbližšej Servisnej prehliadky.